• Wpisów: 245
  • Średnio co: 11 dni
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 12:37
  • Licznik odwiedzin: 122 352 / 2876 dni
 
ligaswiata
 
PepsiCo wykorzystuje komórki poddanych aborcji dzieci do ulepszania produktów.
Rebecca Millette

Wiele grup sprzeciwiających się aborcji (ang. pro-life) wzywa obecnie do publicznego bojkotu produktów giganta spożywczego, PepsiCo ze względu na jego współpracę z firmą biotechnologiczną Senomyx, która używa komórek zbitych/usuniętych płodów w badaniach i rozwoju sztucznych wzmacniaczy smaku.

LifeSiteNews wcześniej donosiło o partnerstwie firmy Senomyx z głównymi koncernami spożywczymi, zwłaszcza PepsiCo, Kraft Foods i Nestlé. Grupa sprzeciwiająca się aborcji, “Children of God for Life” (CGL), teraz dołączyła do głównych organizacji wzywając społeczeństwo do bojkotu PepsiCo. Pepsi finansuje badania, rozwój i płaci tantiemy Senomyx-owi, który wykorzystuje HEK-293 (komórki nerek ludzkich embrionów) do produkcji wzmacniaczy smaku do napojów Pepsi.

"Korzystając z wyizolowanych ludzkich receptorów smaku stworzyliśmy własne receptory smaku oparte na analizie systemów, które zapewniają biochemiczne lub elektroniczne odczyty, gdy składnik smakowy wchodzi w interakcję z receptorem" można przeczytać na stronie Senomyx.

To jednak czego firma nie mówi publicznie to fakt, że używa ona HEK 293 - komórki nerek ludzkich embrionów pobrane z zabitego dziecka do produkcji tych receptorów," powiedziała Debi Vinnedge, przewodnicząca grupy CGL, która zajmuje się od lat monitorowaniem wykorzystania usuniętych płodów w materiałach medycznych i kosmetykach.

Komórki płodowe nie znajdują się w samym produkcie. Jednak "istnieje wiele innych możliwości/technik jakie może wykorzystywać PepsiCo zamiast używania komórek płodowych", zauważyła Vinnedge.

Informacje na temat technik badawczych Senomyx zmotywowały Campbell Soup do zerwania wszelkich stosunków z Senomyx. Jednakże, PepsiCo nadal utrzymuje stosunki biznesowe pomimo wykorzystania ciał dzieci poddanych aborcji.

PepsiCo doprowadziło do wrzenia publikę na początku tego roku, gdy odpowiedziało na zarzuty, mówiąc: "Nasza współpraca z Senomyx jest ściśle ograniczona do tworzenia napojów o niższej kaloryczności i doskonałym smaku."

Po kolejnych naciskach, PepsiCo wysłał odpowiedź listowną, twierdząc, że firma została oskarżona o prowadzenie badań nad komórkami z usuniętych płodów.

Bradley Mattes, dyrektor "Life Issues Institute" (Instytutu Problemów Życia), powiedział: "Kiedy komórki płodowe w istocie nie są w samym produkcie, to sama zbieżność z tym tematem wystarczy, by zniechęcić większości konsumentów. Według naszej wiedzy, jest to pierwszy przypadek gdzie produkt spożywczy byłby publicznie kojarzony z aborcją."

Grupy pro-life zauważają, że kolejne firmy współpracujące z Senomyx będą bojkotowane.
Organizacje pro-life proszą obywateli o bojkotowanie wszystkich produktów i napojów Pepsi.

Do marek PepsiCo należą m.in.:
Pepsi, Mountain Dew, AMP Energy, Aquafina, DoubleShot Coffee Drink, Lipton Brisk, Lipton PureLeaf, Frito Lay, Lays, Doritos, Cheetos, Mirinda, 7Up, Quaker...
Więcej na: pepsico.com/Brands/Pepsi_Cola-Brands.html

Jeżeli jeszcze ludzie mają odrobinę sumienia powinni odmówić sobie czipsów i pepsi. To jest kanibalizm w zawaluowanej formie.
Mamy przed sobą przedsmak nowego świata, o którym Aldous Huxley pisał lata temu w książce "Nowy wspaniały świat" gdzie ludzie po śmierci są przetwarzani na produkty m.in na fosfor.

Bojkotujcie produkty PepsiCo.

Nie możesz dodać komentarza.